Friday, May 21, 2010

mengarut

korg nak tau x? tahap kemengarutan aku sgt la berada di tahap paling minima hari ni..
ape kena dgn aku neh?kenape.. kenape?? why?? why?? kill!! kill!! die!! die!! dah sudah.. kill n die xde kne mngena ngan entry ni.. sbb ape?? sbb dlu aku nak jd askar bpak aku xkasik.. die kate tough sgt la.. xsesuai la.. hape2 la.. (xde la plak bpak aku kate 'xleh masuk askar, sbb hape2'.. bukan! lau korg anggap sebegitu, makanyer kalian x kreatif mcm alu.. HAHAHA.. hape2 tu hanyalah gambaran kreatif aku mendescribekan alasan2 lain yg telah dikasik secare lantangnyer oleh bapak aku.) then, perkataan kill ngan die telah berkubur bersama dgn cita2 aku yg xtercapai tuh..hehe.. tp lau kuar lam exam ke, kne tulis karangan bgaimana aku nak bunuh seekor semut gatal yg telah menggigit ibu jari kaki aku, terpakse la aku gune.. ye x?? SETUJU??? bgus sama sekali..

sesungguhnya sia2lah manusia yg membaca entry ini..

apakah di atas?? xtau?? tu adalah amaran pertama kepada sesiapa yg masih meneruskan bacaan tak ilmiah aku ni..

then.. ape aku nak bgtau korg kali ni??
korg xkan tau.. sbb ape?? korg bkn watak sylar dlm cerita Hero tu..
ala.. yg boleh bace minda orangtu la.. siap boleh amik kepale hotak org lg..
(kepale hotak tol la die tu)
..............................................................?????..........????....???...?????..???.???????????(garu kepale)

(maaf, oleh kerana penulis telah byk mengarut sambil mencarut xtentu hala, beliau telah melupakan hasrat atau tujuan beliau menulis entry ini. segala kesulitan amatlah dikesali-admin)



(konon2 aku bkn penulis blog la.. huhu)

No comments:

Post a Comment