Wednesday, October 27, 2010

dayah & black out (starwars/jedi-di ptg hari)

assalamualaikum..
(beginning of my entry x pernah sesolehah ni ;p)

(entry ni mungkin agak pnjang seperti tajuknyer yg panjang jugak siap ade maklumat tmbahan plak..)

sebelum masuk ke zone yg lain (mcm mengarut sekalian)
aku nak ucap Alhamdulillah sbb berjaya jugak akhirnya aku present research aku..
nmpaknya, black out x mampu menandingi keinginan aku utk berjaya..
(sila rujuk : entry kejayaan & black out ye)
org yg berusaha ( last minit ) insyaAllah akn berjaya..

setelah mber2 princesses of the troy berebut2 mngepost entry bab research ni,
akhirnya aku tampil jugak hari ni utk buat pengakuan ikhlas..
(yg aku blum update blog.. ;p)
(xyah mngaku la, sume org pun leh nampak, eh.. leh bace)

aku backdated skit la..
citer ni da berlalu 2 hari, tp still ok..
lum basi lg..
mcm mknan yg mak ko masak, ko pnaskan hari2 ssh la jugak nak basi..
(pdahal xsempat basi dah abis)
aku cume perlu pnaskan cerita ni agar x basi..

entry ni melibatkan hati dan perasaan..
sape xde hati dan perasaan jgn bace..

soalan:
1. apa perasaan korg bile research korg yg da nak hampir siap, pd hari sabtu, penyelia ko call gtau ko kne tukar semua analisis data ko, yg mane ko kne present hari isnin?
(kan aku dah ckp entry ni melibatkan perasaan)

jawapan aku: rase mcm nak mkn kasut..

2. apa perasaan korg bile tiap2 hari ko tido pkul 130 pg n bgun balik pkul 330 pg tuk siapkan research ko kcuali hari ahd mlm isni tdo pkul 11 bgun pkul 2? (pnjg x soalan aku? ni da kire tahap analisis ni.. thap prof da aku kasi soalan)

jawapan aku : ngtuk la, ape lg..(aku nak nangis, tp masa amat mencemburui aku.. xleh nangis. n aku cirit birit pkul 5 pg tu.. tp cane cemburu pun mase ngan aku, biarlah die cemburu, aku ttp berlari ke tandas)
moral of the story : terlalu bz mnyiapkan research nak berak pun xsempat la aku ckp kau..

3. apa perasaan korg bile hari nak present dah tibe. pkul 8 kne trun, ko bru start buat power point pkul 6 pg?

jawapan aku : bru pkul 6.. lek r..

4. ape perasaan korg bile dah pkul 8, korg lum siap jugak edit research tuk di print?

jawapan aku: lemah longlai jari jemari aku menaip.. terpakse sruh dayah dtg amik sbb aku rase x mampu nak bwak moto sendiri..

5. ape prasaan korg bile korg bndingkan power point korg ngan kawan2, tp ade rase smpai nak bunuh diri..

jawapan aku: aku pinjam lptop londeh n buat power point mase org lain tgah present.

iklan :
mane kaitan ngan tajuknyer entry ni?

6. ape prasaan korg bile tgok kwan2 korg yg power point die jauh lg best dr korg, tp kne hentam dkat sejam?

jawapan aku : no komen.. aku tgah nebes mase ni.. xleh pikir ape prasaan aku..

7. ape perasaan korg, bile 3 org kawan korg yg da bentang, tilan kene hentam 1 jam, dayah kene hentam 1 jam, londeh pun same 1 jam, tbe2 turn aku 15 minit?

jawapan aku : klu korg tgok muke aku mase tu, mmg la rase nak lempang, da org x nak soal ko pape, yg ko duk tercanguk nak tgu disoal buat ape?

kemungkinan atau andaian :

1. menurut kawan2 troy et. al (2010), En. Z mungkin takut nak soal aku sbb x berani nak cari pasal ngan mama yg juga penilai merangkap penyelia research aku..

2. menurut kawan2 try et. al (2010), da pkul 1 mase tu. diorg lapa nak g lunch.. nak cpt.. mlas nak tanye aku pape dah.. lau tanye mungkin diorang kne mkn time bukak pose/azan maghrib nti.

3. mungkin ayat 9 surah yaasin yg aku amalkan wlu ape situasi yg aku hadapi.mungkin.. 

iklan : 
manenyer kaitan ngan tajuk ni?
(sabar la mus..jawab pak bakri)

kemuncaknyer entry ni ialah....
sebelum nak tgu waktu present ptg plak..
kitorang pengkritik professioanl kat IPTI ni pun mulakan tugas..
habis.. dr kes 13 mei smpai la perhimpunan agong UMNO yg bru2 ni berlangsung kami kritik
(aku tipu je)

kejap gelak..
kejap kang marah berapi..
kejap kang senyap 
(malaikat lalu)
pastu bising balik..

sume org duduk..
dayah yg sentiasa bersemangat lebih tbe2 bgun..
pehal dayah?
bgun tersengih2 tbe2 leh black out..
slunyer blok b je yg black out..
knape kali ni dayah yg black out??

dan sbg pelajar kecederaan dalam sukan, kami trus buat bantu mule..
mule2 wat TOTAPS..
die breathing..
yana cek pendarahan, aku ngan elly cek tulang belakang,
wardah cek hidung, ila plak cek tgn die ptah ke x..
(pembahagian tugas cek mengecek adalah berdasrkan tajuk pembentangan mgu lpas)

dayah totally ok!
die cume black out..
akibat aksi eh, stress terlampau..

jgn tanye cane die leh sedar balik..
believe me. u dont wanna know.
(ha.. misteri x? haha)

then..
soalan last tuk entry kali ni..
8. apa perasaan korg bile kwan korg yg da siap present menyamar jd jedi (lam starwars tu) semasa tgok org lain bentang..

jawapan aku : aku pun da siap present jugak.. 

khas tuk tatapan sume.. JEDI WARDAH!!

 jedi yg mnyamar sbg angelina jolie

 teknik penyamaran sesumpah

teknik mengorek idung (alien style)

 teknik memakan tai idung untuk menambah kuasa

teknik membunuh dila menggunakan taik idung beracun (kire cam sumpit la)




sekian. wasalam

2 comments:

  1. x senonoh la penghabisan entri ko ni...huhu...apapun aku tetap suka entri kategori "mengarut sekalian" yeah!!!

    ReplyDelete
  2. wardah yg x senonoh.. aku tggal nak dedeahkan ketidak senonohan die je.. hihi.. tahnih sbb ko jd peminta kategori mengarut sekalian.. ko sorg je peminat.. hehe

    ReplyDelete