Saturday, July 7, 2012

assalamualaikum dan selamat sejahtera...

malam ni sy nak bincang secare serius (memandangkan aku dah mengandung, dan asyik nak marah2 je, jd, aku akn serius.) tentang cabaran menjadi seorang blogger.

cabaran 1: nak jd blogger tp xtau nak wat blog.

masalah ni boleh diselesaikan hanya dengan belajar. mcm yg aku duk tulis dalam buku rekod kecemerlangan ank2 murid aku,
(yg mane, budak2 yg x cemerlang pun buku diorang masih lg dinamakan dengan buku rekod kecemerlangan. xplak jd buku rekod tak cemerlang ke hape)

banyakkkan usaha dan tingkatkan usaha.

yg nak jadi blogger, tp nak on laptop or PC pun xleh, aku xnak cakap banyak la. bukak mulut je aku lempang sampai jd lempeng.

cabaran 2: dah ade blog, tp xtau nak hupdate ape

klu korg di situasi ni, aku sarankan korg buat semayang hajat 2 rakaat.
x dpt idea lg?
wat qiamullail sampai subuh.

cabaran 3: dah ade blog, dah ade idea, tp xde org bace.

haha.. kesian. (kate aku sambil menggelakkan diri sendiri.)

letak pisau kat leher kawan2 korg, pakse diorang bace + komen depan korg. make sure korg tunggu sampai die abis bace.

ok. aku dah ngantuk. selamat hari raye semua. puase dulu ye. tido basuh kaki.

3 comments:

  1. Sebelum ko letak pisau kat leher aku, aku baca la blog ko...hehehe

    ReplyDelete
  2. entry ni espeseli dedicated to cik ara ke?
    mcm tkena kt i je..;p

    ReplyDelete
  3. elly: bru igt nak ke kampar utk letak pisau kat leher ko. hehe

    cik ara: klu tuk cik ara, sy kne buat entry cabaran nak jd blogger yg pemalu (sbb xnak kasi link kat sy. hehe)

    ReplyDelete