Monday, May 24, 2010

post entry...

aku nak tanye kpd blogger sekalian (aku ler tu.. huhu)
sekerap manakah anda mengupdate blog ko yg xseberape neh??
aku pun dgm bgga nyer menjawab...
"getah sekerap!!!"
hampeh.. mmg hampes...
tujuan: xde pape.. sumpah!!!

pndapat korg plak...
lau de blog, sekerap manakah korg rase ptut mngedit blog??
n blog pilihan korg plak genre yg camne??
yg korg rase nak bace tetiap ari la..
klu blog aku yg mengarut ni mmg aku xarap la ade org nak bace..

p/s: blog ini ditulis utk kepuasan ati sendiri..

yg aku xpuas ati ngan diri aku ialah, aku sndiri ckp x serupa bikin dlm blog ni.. tp aku xkan pdam mane2 entry..

hari ni merupakan paper last aku.. kajian tindakan..
so, aku xberupaya nak merapu lebih2 lg..
otak aku masih lemah lantaran study yg sgt smart..
otot tgn aku plak masih kebas kerane telah menggoreng esei sesedap rase sebanyak 3 helai kertas..
xcukup dgn itu, soalan struktur juga telah mnguji kemampuan ku utk berfikir bgaiamana hendak menggoreng ayat yg pendek?? (sbb biasenyer goreng esei je.. hehe)
soalan objektif tidak kurang menguji aku membuat bulatan yg pling sempurna..
sebanyak 20 bulatan semuanya..
dan aku buat pertandingan..
no.13 telah pun berjaye menggondoli tmpat pertame acare bulatan plg sempurna..(terharu~sob2)

pendek kata, seluruh tubuh badan aku, termasuk intelektual dan emosi (berperang ngan emosi td nak jwab soalan brape .. huhu) telah mngalami kelesuan yg tidak terhingga sehingga munkin akan mnyebabkan aku tertidur smpai pagi esok..

rawatn sepenuhnya: tidur selame seminggu baru sembuh.. WOOHHOOOO!!
tido cam org xde iman..
in fact, aku ade iman..
RIDZMAN HAIKAL a.k.a IMAN
beliau merupakan hanyalah sehelai sepinggang anak sedare aku..
berumur 2 thun..
beliau sgt berbakat meniru aksi pondan..
contoh: 'auw~ sakit I.' sambil mangangkat jari telunjuknyer di paras muka dan berlagak sebgai pondan.
ketika beliau menyamar sebagai pondan bertudung

mase ni jd pngikut ayah pon.. sbuk plak mkn eskrem..
 semangat membare nak lumbe beskal.. seting songkok dlu

cukuplah utk kali ni.. gmbar ni didedikasikan kpd guru disiplin Johor jaya 1 yg jyga seorang ustaz aqil.. semuge maju jaya arena lumba basikal malysia..

No comments:

Post a Comment