Thursday, July 22, 2010

TRIBUTE TO YUYUN & DAYAH

 gambar 1
Apekah ini??
bihun meeting??
yuyun lukiskan aku naik roket nak ke planet nameck...
aku lukiskan surau yg berada di planet nameck...

korg nmpak x ape isi tersiratnyer?

tu la korg...
skrg tgok bnde bkn2 je... huhu...

di sini dapat aku tafsirkan yg aku ni berhati suci..
wlupun dalam meeting dan telah dirasuah dgn bihun berulam telur mate,
aku ttp igt smyg...woohoooo!!!!

tp yuyun? ape yg ade dlam kpale die mase ni hanyalah nak g bersiar2 dlm roket yg aku bwak ke planet namck...
aku ajk g surau xnak... hehe...



gambar ke-2

aku telah menjangkakan yg klu skrg yuyun underweight, dgn bahu sebelah jatuh sbb xpkai padding.
20 tahun akn dtg, die akan jd morbidly obese...
obese yg da xleh nak ubat da...
sampai bhagian bahu yg jatuh td akan lebih gemuk sebelah drpd yang kanan...
tgok... betape positifnyer aku... hehe

lg....
yuyun tulis name die besar2, mksudnyer die giler glemer... muahahaha
aku tulis sabun daia...
mksudnyer aku wangi...
dan aku sentiasa teringatkan daia walaupun dalam meeting... huhu

kami x berkesempatan nak conteng polistrin dayah, sbb die kedekut polistrin...
tkut yuyun mkn bihun die...
korg kan tau yg yuyun kuat makan... muahahahah

sekian, kesian dayah...

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. testing2...nk check leh komen ke belom...muahahahah
    yuyun makan banyakkk?????

    ReplyDelete
  3. kompem da boleh!! haha...
    tu hyperover je yg bab yuyun mkn byk tu... hehe

    ReplyDelete