Wednesday, July 28, 2010

KESUKAAN PADA KESAYANGAN

hari ni tetiba rase sentimental value semacam..
jd, aku dedicate entry ni utk kesayangan aku..


ABAH
ape yg aku suke sgt tentang abah??
abah aku le.. xkan la abah kau pulak.. hehe
sebelum tu, tgok la dlu muke abah aku puas2..

ni gambar die mase mude.. sje nak kasi gmbar yg ensem2 xde kodut2 lg.. hehe

1. moment yg paling aku xleh lupe pasal abah.. 
setiap kali nak bukak sekolah, kitorang sume akan mniarap ngan abah, kire belanje setiap org tuk daftar dan sume brg yg nak beli. korang ade x dpt list ape yg nak dibeli daripada sekolah dlu? ade kan? bile abah potong je ape2 msti aku rase sedih. biase la mase kecik, sme bnde pun nak kan? hehe. tp sbb adik beradik aku ramai, kne la abah buat budget yg betul.. tu pun kadang2 xdpt kasut skolah baru.. pkai yg taun lepas je..

2. sekarang..
bile abah tersenyum.. abah selalu dengar kami adik beradik bercerita sambil duduk bersandar kat krusi malas die.. (kerusi ke, die yg mlas??huhu) the most sincere smile i ever seen. 
sebab ape??
sebab abah dah x dpt melihat dgn sempurna mcm dulu...
die dgar kami bercerita tapi mate die xpernah pndang ke arah kami..
bile die terase ade bnde kelakar, die akn tersenyum...
dan aku sgt sukekan senyuman tu..

3. sebab abah sayang aku...
 bnde ni mmg xleh dinafikan. xmo ckp lebih.. t aku nangis.. kat skola ni.. x baik lau budak nmpak... hehe
sy pun syg abah..





5 comments: