Sunday, October 31, 2010

yes, i do make mistake

aku rase xde sape pun terlepas dari buat silap..
(korg rase?)
(xyah la rase.. mmg btol statement aku tu wlupun aku x buat kajian)
(tp lau korg nak rase jugak suke ati la)

n korg tau x kite boleh devide jenis2 kesalahan..
(kire cam wat mind map la)
(ni klu boleh wat mind map manager kat sini aku dah buat dah.. hehe)

jenis kesalahan pulak bergantung ikut pesalah/tuan punye salah..
kire cam seorang pesalah 1 mind map la.. xleh kongsi ngan org lain..
( mcm 1 sukan 1 murid la lebih kurg)

kirenyer klu aku wat mind map kesalahan kat sini korg xleh tiru la sbb aku punye sorg je..
paham?

hari ni aku nak citer sal kesalahan kat diri sendiri..
aku dah buat kesalahan kat diri sendiri semalam..
mase ujan..
sepatutnyer time ujan aku mnum milo panas sambil dgr mp3..
tp aku kne wat report research..
tu kesalahan pertama tuk diri aku.
aku x enjoy hari hujan..

yg paling enjoy kesalahan yg aku wat semalam ialah....
da la x dpt mnum milo pnas...
xdpt dgar mp3..
xdpt tido..
malahan, terjatuh plak di tangga simen..
nasi baik bukan tangga kayu..
lau x, selepas jatuh, aku mungkin akn ditimpa tgga plak..
abis 3 ank tgga disapu bersih oleh aku..
mmg la awesome idup aku semlam..
hari ni abis sakit2 bdan aku..

gluitius maximus aku plak membengkak dan lebam gitu ha..
nak tdo telentang pun seksa..
apetah lg nak duduk di kerusi plastik kat bilik aku tu..
mmg la enjoy aku wat report ngan bontot senget sebelah duk ats kerusi..
dah mcm org nak kentut plak..

(wlupun begitu, maximus onkili masih lg dalam keadaan baik.)

klu cam yana, hari tu die jatuh ade la die amik gmbar n tunjuk kat korg..
tp kes aku, wlupun aku ade amik gmbar xkan la korg expect aku nak tunjuk kat korg kan?
bahagian berkenaan tu adalah bahagian sensitif aku..
oh, no.. aku xkan la berani nak tunjuk kat korg..
nti aku geli cam kne geletek lau tunjuk kat korg
(kate bahagian sensitif.. hehe)

wlupun byk lg aku nak mengarut, tp nmpaknyer tahap mengarut aku dah merosot 2 3 hari ni..
buktinyer, aku da bpe kali nak gtau korg sume aku jatuh dr semalam lg..
tp bpe kali jugak aku padam entry aku yg da tulis halfway..
sbb aku rase x berkualiti lgsung..
(yg ni mcm la berkualiti sgt.. huhu)

da la korg..


sekian, wasalam

3 comments:

  1. hahahaha...klaka la entri ko ni...aku suka 1 sukan 1 murid....;)

    ReplyDelete
  2. hehehhe...
    zam..nk duduk letak aaa kusyen ke hape...kasi soften sket than kerusi plastik tu...

    ReplyDelete
  3. elly: ko rase klakar sbb aku jatuh kan? hehe
    yana: semalam da x terpikir nak ltak kusyen ke pe da.. kalut duk wat report.. buat2 x sakit je.. hehe

    ReplyDelete