Thursday, November 4, 2010

aku dan selena gomez

hai olls.. muah
(mood entry ::: so much in luv)

hari ni aku nak citer pasal..
carik pasal..
ah.. bace jela sampai abis klu larat..


suasana deepavali kali ni lain sgt bagi aku..
cane ngan sambutan deepavali korg?
wardah, elly n yuyun balik beraye ngan family..
dayah, yana ngan dila beraye ngan bf diorg..
aku plak?
beraye atas talian je ngan bf aku..
(eh2.. tibe2 da ade bf plak kan? dlu bkn main lagi ngimol2..
(drama melayu la katakan.. ade je psg surut..hehe)
kire mcm pendidikan jarak jauh la..
or, yg ade org tu suke sgt..
online learning..

aku paling suke deepavali..
hehe..
ape? igt aku convert hindu ke?
korg salah..
lau aku convert hindu korg mungkin akn pening nak bace entry ni..
sbb mesti la aku dah pndai tulis tulisan yg belit2 tu..

aku suke deepavali sbb...
sbb dpt mkn maruku?
raye aidilfitri ngan raye aji pun ade...

sbb dpt pkai sari?
salah.. aku x penah pkai sari
(wlupun ade budak tamil kate aku cam kareena kapoor..wooohhoooo!!!)

sbb leh wat kolam?
(ala, corak yg colourful diorg wat ats lantai tu)
aku tgok pndai la.. nak wat haram jadah hape x tau..

1 je sbb die..
sbb aku dpt bercuti dgn aman kat maktab tnpa gangguan..
(tp gangguan emosi akn tiba bile da boring sorg2.. hehe)

(tajuk da latin da -selena gomez- tp citer sal deepavali. haram jadah tol)
(sabar la mus..)

ptg td...
aku, dayah ngan wardah g trun padang..
(ait, kate wardah balik beraye ngan family??)
igt nak main la pape.. joging pun ok..
tp sbb maktab aku yg cam best ni tgah wat karnival sukan
(siap masuk tv n paper lg)
padang sgt la sesak..
(diorg bukan nak masuk sgt karnival sukan tu kot.. nak masuk tv je lbih.)

tetiba ternampak tan wei chong ngan bochong..
(tahukah anda walupun tan wei chong ngan bochong nak dekat same bunyinyer, tp bochong bukanlah seorang org cine seperti tan wei chong.. siap byk b**u lg tuh.. ;p)

 aku tgok diorang pgg basketball.
tp main cam hape tah..
(mcm sukaneka pun ade aku tgok)
yg best nyer, main game ni kne pkai tuxedo.
kire game elit la..
cam snooker..


so, smpai maghrib la aku duk leka tgok diorg main
(game yg x bape nak berpekdah tu)

tp nape lpas maghrib ade klas ea?
sume org ade klas..
aku masuk kelas..
dgn lum mndinyer..
sempat lg sembang2 ngan kwan baik aku lam kelas tu..
mkn2 asam pelbagai..
tp nape aku x sekelas ngan dayan n wardah ea?
(byk sgt soalan penulis entry ni.. da tulis sendiri, byk soal lak die)

pastu, aku pun g la mndi..
on the way g toilet, aku singgah klas sebelah nak buang sampah..
terserempak plak ngan en.zulkiply..
(korg igt die x?)
rupenyer die bru pindah ipti ni dr iptho..
ptut la..

aku smpai kat toilet,
wardah n dayah da siap mndi da..
n aku bru tringat yg aku x bwak baju tuk pkai lepas mndi..
(xkan la aku nak balik ke kelas ngan berkemban plak..
mau la meleleh air idung bdak2 laki tgok aku berkemban..
(air idung tu adelah hingus, sbb diorg selsema, lupe bwak tisu plak tu)

pastu, aku sruh la dayah kol kan mber baik aku lam kelas tu..
nak sruh die amikkan baju aku..
tp dayah xnak..
aku da plek..

asal ngan dayah ni.. sgt x mnurut perintah..
die x tau ke aku da abis menuntut ilmu jedi bru je sejam lpas...
nak kne potong tgn gune light saber dak dayah ni..
(panggil aku jedi zam skywalker lpas ni ye)

lpas aku desak, die ckp camni..
alu aku nak kol minah tu,
aku kne kol christina aguilera,
sruh die mtk tolong britney spears,
lpas tu nak kne sruh britney mtk tolong demi lavato plak,
baru la selena gomez tu nak angkat fon..

eh2..
ptut la dr td aku cam xleh nak sebut je name kawan baik aku tu..
rupenyer selena gomez..hehe..

sori la dayah sbb aku tuduh ko bukan2..
sebagai seorang jedi, aku x patut nak ptg tagan ko mebuta tuli gunekan light saber aku tu..
tu da melawan prinsip jedi yg xboleh cederakan org yg x bersenjata..
aku xkan dipengaruhi dark power macam atuk aku, anakin skywalker..

n 1 perkara yg aku x patut sgt buat..
tidolpas asar.. kan da mpi jd kawan baik selena gomez..
hehe..

sekian, wasalam

No comments:

Post a Comment