Sunday, June 19, 2011

laman sesawang yg dah bersawang

walaupun aku dah boleh online, tp kenape aku malas sgt nak update blog..

oh.. sudah terang lg bersuluh, dah tentu la sebab aku malas..
tu pun korang nak aku yg pikir ke? pikir sendiri x boleh ke?


tp malam ni lain.. aku bukan lg zam yg dulu..
walaupun shima asyik nyanyi aku tetap aku,
tp aku nak nyanyi balik lagu die, walaupun aku dah berubah..
sbb aku mungkin akan berubah untuk malam ni je..
malas update blog -----> tetiba menggila rajin update blog..

malam esok, bile aku dah sedar diri, yg lagu shima tu mmg sesuai tukaku,
maka, aku akn jadi

tetiba menggila rajin mengupdate blog-------> tidak tetiba (kerana ianya merupakan sikap semulajadi sejak aku dlm perut ibu lg) malas update blog..

jd, pokok pangkalnyer, aku tetap aku jugak lah kan? 

mlm ni aku nak perkenalkan sesuatu kepada korg semua...
ape?
ape pandang2?


ade 2 kereta kat ats..
aku nak tunjuk kat korg salah satu je..
tp aku tertunjuk 2 plak..


ok.. jom kite belit kepale otak jap..
aku ckp nak tunjuk kat korg salah satu..
korg kene pilih antare 2 ni..
klu korg salah pilih, mksudnyer korg salah teka,
tp yg aku nak tunjuk kat korg kan salah satu..
adakah yg betul itu salah?
maksudnyer klu korg salah pilih kereta yg salah, adalakah korg pilih yg betul?
dan bila korg terbetul pilih kereta, adakah jawapan korg salah sbb aku nak tunjuk salah satu..

soalannya, aku nak tunjuk kereta yg salah ke yg betul?

xpela.. xyah la korg susah2 pikir.. bukan dapat hadiah pun..

maka, dengan bangganyer, aku tunjukkan kat korg ape yang aku nak tunjuk..

tadaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kereta yg diberi oleh tunang... Teeeeeeeeeeeettttttttttttttttttttt!!!!!
salah!
kereta yg diberi pinjam oleh tunang.. kui2..
senang ati xyah pening2 pikir nak beli kete baru, nak bayar bulan2..
die yg bayar..


pikir:: lepas ni nak pinjam ape plak ea???

No comments:

Post a Comment