Monday, July 11, 2011

bateri

sungguh elektronik sekali tajuk kali ni..
yela.. kite dah moden.. sekali sekala,pakai la tajuk2elektronik.
this is my newborn niece. nurul ashiqin batrisyia

aku tanye abg die yg baru 4 tahun tu.
sape name adik?
die jawab 'baby pink'
sbb dr dulu akak aku mmg suke warne pink..
so, die pk pink tu mmg tuk pempuan..
bile dpt adik pempuan pun die duk ckp baby pink..

aku ckp kat angah aku, nak nampak ganas, panggil la Bat.
angah aku ade jawapan yang lebih gnas lg.

'mak ckp nak panggil bateri je'
begitulah kisah mak aku yg sungguh kreatif orangnyer..
walau apepun, aku harap batrisyia dpt membesar seperti bateri..
isi dalam lampu suluh, menyala
isi dalam walkman (ade lg ke walkman zaman skrg? haha), boleh kuar bunyi.
pendek kata, dapat berbaktilah ke mana saje die pergi..

sekian, wassalamu

No comments:

Post a Comment