Wednesday, July 6, 2011

selepas tension

hahahahahahaha..

kenape? kenape aku gelak mcmorg giler walaupun aku x giler?
adekah aku terlalu hepi sampai aku boleh gelak begitu sekali?
salah!
jawapan ::
sbb aku boring giler..
(ade la jugak perkataan giler tu)

lepas je abis intebiu, aku bagaikan hilang arah..
punyer la terase free..
rase mcm dah xnak amik tau isu2 semasa.
rase mcm xnak bace paper, xnak tgok berita.
tujuan:: balas dendam stress kne tau sume isu semasa sebelum intebiu..

oh, tidak!
aku masih malas untuk mengupdate blog..

korang tau x ape cita2 aku dulu?
(lebih tepat salah satu dr cita2 aku yg melambak-lambak)

penulis nobella..
dan kalaulah blog yg cume tulisan nyer carca marba begini pun aku dah malas, bagaimana aku nak merealisasikan impian murni aku tu?

1 benda yg aku terpakse akui..
aku rase otak aku dah semakin lemah..
dah xde dah idea bernas nak mengarut dlm blog..
aku rase, aku dah kne makan beras pilihan bernas, supaya aku dapat menghasilkan hasil penulisan yang jitu gitu.. awww!
manelah tau kot2 nti boleh jd duta beras pilihan bernas plak.

beginilah, ape kate kalau aku bersare dari bidang blogging ni?
(dan saat ini, aku berharap ade seseorang yg mcm rafidah aziz mase tun dr.mahathir nak letak jawatan perdana menteri)

oh, tak boleh jugak..
sebab aku dah mengaanggap blogging ni ibarat menulis diary..
perasaan itu lebih menebal apabila blog ni x ramai pun org yg bace..
(kan macam diary tu, mane boleh org bace)
klu diary slu org sibuk nak bace, tp aku dah buat blog yg mcm diary pun xde org nak bace..
aku terpakse kesian kat diri sendiri..

lg plak diary aku dah abis muka suratnyer..
tah bile plak nak beli baru..
mr.safwan kate die nak belikan baru, tp dgn syarat, aku kne bg yg lame kat die..
die igt main monopoly ke boleh nak trade sesuka ati..
byk cantik..

pikir....
pikir....
pikir....
pikir....

tengok! kan aku dah kate aku xde idea..
xcaye lg?

sekian, wassalamu

4 comments:

  1. zam i sggup tlg jd rafidah aziz tu,
    tp version slim n cun..leh x?;p

    ReplyDelete
  2. haha.. kejap sy nak bayangkankan.. rambut nak same jugak ke? haha

    ReplyDelete
  3. wahaha
    x mo lah!
    x dpt ku byg kn..hua3

    ReplyDelete