Thursday, January 13, 2011

ini adalah entry tahun baru..
wlupun sedikit lambat..
klu aku keje kat kedai kalender, mst aku da kne buang keje hujung taun aie tu..

biasa la..
alasan aku adalah bz..
ok.. jom kite wat trek selebriti (eceh.. budget artis) ape yg aku dah buat sejak 1 jan 2011..

1 jan 2011..
aku jd pengapit kawan baik aku mase skola dulu..
ape?
xpuas ati?
kate aku tipu?
jap aku bawak kuar bukti..

2 jan 2011 aku jd pengapit lg..
anta pengantin plak.. hehe


3 jan 2011 berangkat ke KL sertai reunion anjuran ahla wardah..
1st reunion tuk DEWZ..
byk lg nak kne improve ni.. hehe

 tempat pnginapan-hotel legend

 
tempat berkubang - pool hotel legend
 tempat berhibur-KLCC
tempat terjatuh lagikan dikenang.. apetah lg tempat berhibur.. hehe

 tempat bergambar-elly terpakse bergambar disebelah kri sbb takutkan antu..

 mcm coklat la plak aku tgok poster antu ni.. lau leh mkn da lame kenyang

 tempat meronggeng/membazir-masjid jamek

 tempat melepak+beli kerepek-dataran merdeka

 tiga jejake pingitan menjual kerepek

reunion ni telah berlangsung dr 3 hingga 5 jan 2011.
sterusnya sampai ke hari ini aku masih lg terperangkap di rumah org lain..
umah akak aku.. melayan spesis ank sedare yg skrg tgh giat mnceburkan diri dlm bidang fotografi dengan misi menjahanamkan hp aku..





gambar2 di atas ialah percubaan beliau mngkap gmbar sendiri



sekian, wassalamu

2 comments: